tisdag 9 augusti 2011

Ännu en till liten glimt
från bostadsmässan.


Favorit kuddarna och sängtäcke, "vill ha" var det jag kände när jag såg denhär sängen!!
GEDIGO hade det som föll mej helt i smak i textilväg. SNYGGT & MYSIGT!!!

Lekrummet hade tuff hylla och jag gillade färgvalet i rummet och flera detaljer. Ännu en bild av favorit sängen. Snyggt till trädgården. Tuffaste stolarna, finns på min önskelista...
Wc:n hade enligt mej det perfekta färgvalet, fräscht & stilrent.

Måste ännu en gång till säga att dethär huset, villa white, var en stor favorit.
Där var inrett som om det varit mitt drömhus...

...och här är några bilder från insidan av merilinna som också var ett utav mina favorit hus på bostadsmässan i Kokkola.


Med det sätter jag punkt på bildvisningen från bostadsmässan för min del :)
Här inom kort ska jag berätta vad som vårt eget byggprojekt nr 2 handlar om...
En del av våra vänner och bekanta vet redan, men ni andra som också brukar besöka denhär bloggen kanske vill veta mer vad det är jag försöker samla idéer och inspiration till?

2 kommentarer:

  1. Ja, visst var det roligt och intressant på bostadsmässan.
    Vill gärna höra om ert byggprojekt:)
    Själv har vi ett också:)
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Roligt att se vilka andras favoriter var poå mässan, villa white skulle jag kunna flytta in i bums :O) men överlag tyckte jag att jag blev mest snurrig av allt vackert och på nåt konstigt vis ville jag bara därifrån.......

    ska du till Lens på måndag? Hoppas vi ses där :O)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...