torsdag 21 januari 2010

Fondvägg!

Nu när jag har upp farten med temat vägg, ska jag passa på att visa en bild på vår fondvägg.

Läste för ett tag sen att fondväggens storhetstid
håller på att plana ut,
att det börjar bli mer vanligt att man tapetserar fyra väggar.
Men om man är först eller sist med något
så borde det väl vara inne (åtminstone nångång). Lite optimist ;)
För oftast kommer ju modet igen,
förr eller senare...
...och så måste man ju också våga gå sin egen väg här i livet!
Även när det gäller inredning....
För då blir det också mer personligt!
Ett hem ska ju vara personligt.
...så, fondvägg blev det i vårt vardagsrum.
En tapet med svart blommigt mönster...
och jag gillar den! :)
Fondvägg fungerade också samma vägg som
innan vi började renovera.
De övriga väggarna i vårt vardagsrum målade vi.
(Stjärnorna blev bortstädade för en vecka sedan,
men valde att visa den bilden i allafall då vår fondvägg syns på den.)

5 kommentarer:

  1. Jag gillar väggen!!!Den är fräsch!

    SvaraRadera
  2. Tycker verkligen er fondvägg är så vacker, den ger ett varmt intryck! Som så mycket annat i ert hem......ni har det såå mysigt!

    Tack för igår, idag håller jag tassarna borta från allt gott ;O)!

    SvaraRadera
  3. Må så vara att fondväggar planar ut men jag tycker man ska köra på känsla och det som tilltalar och er Blommiga fondväck är jättefin! Så he så! ;)

    SvaraRadera
  4. ehm...Fondvägg mena ja ju no.... ;)

    SvaraRadera
  5. Härlig tapet! Ser jättefint ut hos er! Blir nyfiken på mera bilder. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...